Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..my precious bunga..

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, March 3, 2011

~ BERTIGA LEBIH BAIK ~

ONE HAPPY FAMILY....
hehehehe
gambr ni je yg selamat dalam simpanan...tu pun sbb sempat upload dalam fb, gambar2 yang lain dh selamat didelete oleh pencupit...
lokasi: umah ibu di pontian
event: ain kawen
attire: attire rasmi keluarga pengantin pompuan, sangat jarang en suami memakai baju lengkap semua (songkok, baju melayu sepasang, samping)dan kami bertiga memakai baju sedondon, niat hati cik bunga pun nak pakai baju sama ngan mummy, tapi tailor tak jahit lah plak
sbb syg gambar ni (saya juga sayang en suami dan cik anak, hehehe), maka saya tepek ini gambar dalm blog untuk kenang-kenangan






































yg lai

4 comments:

  1. pencuri tu ingat aku kaya sangat kot...yang ari tu punye keslah....

    ReplyDelete