Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

..my precious bunga..

Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, December 2, 2010

SADIS TAHAP GABAN..

alamak, camne aku boleh terlupa nk wat entry ni...cite sadis tahap gaban ni....

happen on last monday...ader bengkel di hotel federal bukit bintang...bukit bintang ni bukan tak penak pergi, tapi kalu selalu g pun en. suami yg drive, so, tempat yg tak familiar ni, akan sangat bergantung harap dengan signboard (perlu ingat bahawa balkis tak pakai gps nak sangat tak suka bergantung harap pada gps..lebih suka pada cabaran mencari jalan menggunakan signboard yang telah dibuar oleh pihak JKR...kalu tak membazir je peruntukan yg gomen kuar wat signboard tu...iskh, pehal pulak tetiba kuar topik ni)
k, sambung semula....

pagi isnin tu g ofis macam biasa...tapi bengang gaklah, kate cuti sekolah, nape boleh jem pulak (sekali lagi aku emo kuar dari topik perbahasan)...satria baja putih ku boleh plak temperature naik...dah touch merah, tapi aku selamat sampai kt ofis...sampai kat ofis, aku emo pulak ngan en suami (mesti korang pasni label aku yg suka emo kan?)..yelah, mane taknye..ajar aku nk kuar kan preasure panas kete tu macam dia ckp ngan budak keje dia...mestilah aku emo kan...dh emo tu pulak ader cite2 nk merajuk...hahaha

k, ni sambung betul2 cite pasal SADIS TAHAP GABAN..
tgh hari tu nak galah hotel federal sbb rasmi bengkel kul 3.30..kakak ofismate MASTURA ISMAIL pun menumpang aku...ches, masuk je jalan tun razak, dh start jalan cam kura-kura..jalan jem makan temperature kete pn makin naik...alamak, kena call en suami walaupun pada mulanye ada hajat nak merajuk...rescue datang, en suami bawak kete kancil spare workshop..maka, kete bertukar pemandu...aku membawa kancil ke hotel, satria dibawa pulang ke bengkel oleh n, suami...
pemanduan tak sampai 5 minit, betul2 di simpang 4 traffik lite dari jalan ampang ke jalan sultan ismail kancil mati...tak boleh start...hah, nak wat ape ni?cuba start lagi...tak boleh gak,lampu merah sudah bertukar merah, merah bertukar hijau lagi, call en suami...ade ke dia kate suh tinggalkan je kete tu kat tgh jalan tu, amek teksi n ke hotel, pastu marah ckp jgn panik...kancil tu kalu eksiden pun takpe...(ade ke kate gitu)..nasib baik, ade sorang mamat cina sedang berjalan kaki, dia bersama rakan ofisku MASTURA ISMAIL menolak kancil ke bahu jalan....

SADIS TAHAP GABAN...nk amek gambar bukti kejadian pun aku dh tak kuasa....

4 comments:

  1. hihihi

    aku dah melalui zaman-zaman kegemilangan satria buat hal tanpa henti
    .
    .
    .
    and of course TANPA INCHEK SUAMI.

    u must be lucky!

    :)

    ReplyDelete
  2. adoi..dah jatuh ditimpa tangga la kesah ko nie kish.

    tp u r lucky u still have mr.B tue assist u. tak banyak dia tolong, sikit pun ada la kan. at least ade..

    pohon kurangkan emo anda yea..hihihihihi ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  3. adoi mak...

    patutnya en suami tu bawak triton instead of kanchel. hahaha..

    sabo ye kish sabo..

    ReplyDelete
  4. walau apa pun yg terjadi...
    hatiku masih di satria..

    huhuhu

    ReplyDelete